BANYAK betul aduan yang sampai kepada Merak Jalanan mengenai masalah perkhidmatan sebuah syarikat telekomunikasi daripada pelanggan-pelanggan mereka.
Aduan yang diterima itu kemudian disiarkan dalam Sinar Harian bersama dengan penjelasan daripada syarikat telekomunikasi tersebut.
Ekoran daripada itu, ramai pengadu mengucapkan terima kasih dan berharap agar pihak berkuasa yang bertanggungjawab iaitu Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia
...
Terima kasih kerana membaca dan menyokong kewartawanan yang bebas, eksklusif dan kritis.
Nikmati pelbagai lagi keistimewaan langganan yang tersedia dengan melanggan Sinar Premium!!
Artikel Tanpa Had
Akses mana-mana artikel dimana jua
Akses mana-mana artikel dimana jua
Harga bermula dari
RM 6.90 - RM 66.20
1 bulan / 12 bulan
RM 6.90 - RM 66.20
1 bulan / 12 bulan
Langgan Dengan
Log masuk atau daftar akaun untuk membaca artikel ini