Sila log masuk terlebih dahulu.

Menanti jawapan dari SKMM yang tidak kunjung tiba

22 Jun 2021 07:30am | Masa membaca: 4 minit
 SKMM diharap dapat tampil membantu rakyat yang sedang ditimpa kesusahan.
SKMM diharap dapat tampil membantu rakyat yang sedang ditimpa kesusahan.
A
A
A
BANYAK betul aduan yang sampai kepada Merak Jalanan mengenai masalah perkhidmatan sebuah syarikat telekomunikasi daripada pelanggan-pelanggan mereka. Aduan yang diterima itu kemudian disiarkan dalam Sinar Harian bersama dengan penjelasan daripada syarikat telekomunikasi tersebut. Ekoran daripada itu, ramai pengadu mengucapkan terima kasih dan berharap agar pihak berkuasa yang bertanggungjawab iaitu Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia ...
Terima kasih kerana membaca dan menyokong kewartawanan yang bebas, eksklusif dan kritis.
Nikmati pelbagai lagi keistimewaan langganan yang tersedia dengan melanggan Sinar Premium!!
Artikel Tanpa Had
Akses mana-mana artikel dimana jua
Harga bermula dari
RM 6.90 - RM 66.20
1 bulan / 12 bulan
Langgan Dengan
Log masuk atau daftar akaun untuk membaca artikel ini
Terkini
  1. [EKSKLUSIF] Bilik sempit sampai kena solat atas katil
  2. Pelajar IPTS, penghantar makanan majoriti penyewa
  3. [INFOGRAFIK] Lima projek impak tinggi NETR
  4. ‘ELINT’ tewas kepada 'HUMINT'
  5. Bilik satu depa bikin sesak dada
Artikel Berkaitan