Sila log masuk terlebih dahulu.

Lambakan parti sumbang keserabutan pengundi

Majoriti parti-parti baharu ini dilihat tidak berusaha laksana strategi pemasaran politik berkesan

17 Jun 2022 08:30am | Masa membaca: 4 minit
Kejayaan Muda memenangi satu kerusi DUN sewaktu PRN Johor membuktikan tidak semua parti baharu dibentuk selepas PRU14 tiada kesungguhan memasarkan jenama politik mereka.
Kejayaan Muda memenangi satu kerusi DUN sewaktu PRN Johor membuktikan tidak semua parti baharu dibentuk selepas PRU14 tiada kesungguhan memasarkan jenama politik mereka.
A
A
A
SHAH ALAM - Fenomena lambakan parti baharu di Malaysia selepas Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) dijangka hanya menjadi penyumbang kepada keserabutan pilihan 21.1 juta pengundi berdaftar bagi membentuk sebuah kerajaan baharu selepas PRU15. Pengarah Eksekutif Ilham Centre, Hisommudin Bakar berkata, pandangan itu dikemukakan berasaskan dua aspek penting iaitu sejauh mana usaha parti-parti itu untuk mempromosikan perjuangan mereka selain penerimaan p ...
Terima kasih kerana membaca dan menyokong kewartawanan yang bebas, eksklusif dan kritis.
Nikmati pelbagai lagi keistimewaan langganan yang tersedia dengan melanggan Sinar Premium!!
Artikel Tanpa Had
Akses mana-mana artikel dimana jua
Harga bermula dari
RM 6.90 - RM 66.20
1 bulan / 12 bulan
Langgan Dengan
Log masuk atau daftar akaun untuk membaca artikel ini
Terkini
  1. [EKSKLUSIF] Bilik sempit sampai kena solat atas katil
  2. Pelajar IPTS, penghantar makanan majoriti penyewa
  3. [INFOGRAFIK] Lima projek impak tinggi NETR
  4. ‘ELINT’ tewas kepada 'HUMINT'
  5. Bilik satu depa bikin sesak dada
Artikel Berkaitan